verhuisbegeleider van huurders (contract van bepaalde duur)

in Gent

;

Thuispunt Gent is de woonmaatschappij voor het werkingsgebied stad Gent. Met meer dan 10.000 woningen zijn we de op twee na grootste woonmaatschappij in Vlaanderen. Ons dynamisch team van om en bij de 200 enthousiaste medewerkers zet zich dagelijks in voor het bouwen, renoveren, onderhouden en verhuren van sociale woningen.

Onze missie: het creëren van degelijke en duurzame woonoplossingen voor gezinnen en alleenstaanden uit de laagste inkomensgroepen die niet op de private markt terechtkunnen.

We willen ervoor zorgen dat onze huurders zich thuis voelen. Bij ons en in hun sociale huurwoning. We doen dit door te zorgen voor kwaliteitsvolle sociale woningen waar het aangenaam is om te wonen en door onze bewoners een klantvriendelijke dienstverlening te bieden.

Wil jij ons team versterken en mee bouwen aan kwaliteitsvol sociaal wonen in Gent?

https://thuispuntgent.be/

Thuispunt Gent is op zoek naar een verhuisbegeleider voor onze huurders binnen het grote project verhuisbewegingen (contract bepaalde duur)

Thuispunt Gent is op zoek naar een verhuisbegeleider (contract bepaalde duur), voor ons grote project verhuisbewegingen, één van de grote uitdagingen waar we voor staan .

Binnen het grote project van verhuisbewegingen ben jij  , samen met jouw collega-medewerkers,  het aanspreekpunt voor de huurder.
Jij bent per verhuisproject actief en werkt nauw samen met verschillende interne diensten en externe partners.

Jouw takenpakket is zeer gevarieerd en boeiend:

·        je helpt mee aan de voorbereiding van een project

·        je bent aanwezig en betrokken bij de infomomenten

·        je plant , organiseert en voert de huisbezoeken uit bij onze huurders die verplicht moeten verhuizen . Je detecteert er verborgen problemen en schakelt daarbij snel extra begeleiding in

·        je controleert inschrijvingen en brengt ze , waar nodig,  in orde en houdt het overzicht bij

·        je bemant mee het mobiel Verhuispunt

·        je begeleidt de meest kwetsbare huurders bij het bezichtigen van een nieuwe woning

·        samen met jouw collega’s leefbaarheid en kraak neem je leefbaarheidsproblemen op en neemt deel aan ad hoc overleg, dit zowel in voorbereiding van als tijdens de verhuisfase. Ook bij de effectieve verhuis werken jullie nauw

samen

·        je brengt de leegstand in kaart

·        je ondersteunt onze  juridische cel bij oproep tot verzoening en in extreme situaties uitzetting binnen jouw projecten

·        je stemt af met onze wijkpartners

·        uiteindelijk informeer je de huurbegeleider van de nieuwe wijk waar nodig

Doorheen het ganse project zorg je voor de administratieve taken rondom elke verhuizing en rapportage. 

Je bent bereid af en toe in het weekend en/of ’s avonds te werken.

Wat wordt er van jou verwacht?

-        Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig door jouw ervaring

-        Je beschikt over ervaring in het begeleiden van mensen

-        Je hebt inzicht in en voelt je betrokken op armoedebestrijding in onze samenleving

-        Je bent contact- en communicatievaardig

-        Je beschikt over een goed organisatietalent en planningsvermogen

-        Je neemt zelfstandig initiatief en verantwoordelijkheid op, je deelt en toetst jouw ervaringen

-        Je speelt vlot in op wisselende omstandigheden en noden

-        Je hecht belang aan correcte administratie en rapportering

Wat bieden wij jou aan?

-        Een uitdagende en gevarieerde job met een marktconforme verloning volgens barema B111 en extralegale voordelen.

-        Toffe collega’s en een leuke job.

-        Een contract van bepaalde duur (voltijdse vaste job) met een glijdend uurrooster van 39uur/week.

-        Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (8 euro), hospitalisatieverzekering, GSM en groepsverzekering.

-      Fietsvergoeding of volledige terugbetaling abonnement openbaar vervoer.

-        Een uitgebreid pakket aan verlofdagen:

o   20 wettelijke verlofdagen,

o   7 extralegale verlofdagen,

o   3 extralegale feestdagen (2 januari, 11 juli en 26 december),

o   6 Adv-dagen en

o   Maximaal 4 ‘rimpeldagen’ (afhankelijk van leeftijd).

-        Mogelijkheden tot het volgen van opleidingen.

 

Voor meer informatie kan je contact opnemen met sollicitaties@thuispuntgent.be

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?