Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Thuispunt Gent is de woonmaatschappij voor het werkingsgebied stad Gent. Met meer dan 10.000 woningen zijn we de op twee na grootste woonmaatschappij in Vlaanderen. Ons dynamisch team van om en bij de 200 enthousiaste medewerkers zet zich dagelijks in voor het bouwen, renoveren, onderhouden en verhuren van sociale woningen.
Onze missie: het creëren van degelijke en duurzame woonoplossingen voor gezinnen en alleenstaanden uit de laagste inkomensgroepen die niet op de private markt terechtkunnen.
We willen ervoor zorgen dat onze huurders zich thuis voelen. Bij ons en in hun sociale huurwoning. We doen dit door te zorgen voor kwaliteitsvolle sociale woningen waar het aangenaam is om te wonen en door onze bewoners een klantvriendelijke dienstverlening te bieden.
Wil jij ons team versterken en mee bouwen aan kwaliteitsvol sociaal wonen in Gent?
Functie
Vanuit jouw expertise adviseer je de organisatie in de verschillende aspecten van vastgoed (financieel, juridisch, economisch). Daarbij volg je de nieuwe vastgoedtendensen en – ontwikkelingen op de voet op.
Je bereidt via een multidisciplinaire aanpak strategische beslissingen voor en zet deze om in goed onderbouwde nota’s en voorstellen zodat het bestuur van Thuispunt Gent tot kwalitatieve beslissingen kan komen.
Je stuurt de medewerkers plaatsbeschrijvingen en conditiemetingen operationeel aan en je bewaakt de kwaliteit hiervan. Deze dagelijkse coördinatie doe je in samenspraak met de verantwoordelijke vastgoeddatabank.
Daarnaast voer je een aantal specifieke taken uit eigen aan de dienst, gaande van het behandelen van betwistingen tot het behandelen van alle vastgoedgerelateerde acties: kopen, verkopen, voorkooprechten, marktwaardebepalingen en alle oefeningen om tot een betere valorisatie van het patrimonium te komen.
Je bent ten slotte ook het aanspreekpunt voor het diensthoofd voor het opmaken van rapportages, zodat, op basis van de juiste gegevens, beslissingen genomen kunnen word
Je hebt bij voorkeur een diploma hoger onderwijs in vastgoed of gelijkwaardig door ervaring. Je kan terugblikken op een eerste relevante ervaring binnen vastgoed.
Je bent administratief, organisatorisch en cijfermatig sterk en kan het overzicht behouden.
Je kan zelfstandig werken en bent het gewoon om je prioriteiten goed te bepalen.
Je kan je snel inwerken in nieuwe materie en weet je werk efficiënt te organiseren.
Je vindt het een uitdaging om expert te worden op vlak van vastgoed en daarbij allerlei technische problemen te ontrafelen.
Je combineert een gezonde stressbestendigheid met een voldoende flexibele houding.
Een uitdagende en gevarieerde job met een marktconforme verloning volgens barema B111.
Een contract van onbepaalde duur (voltijdse vaste job) met een glijdend uurrooster van 39uur/week.
Een afwisselende job, met veel menselijk contact en heel wat eigen verantwoordelijkheden.
De kans om je loopbaan in handen te nemen en je talent verder te ontwikkelen.
Fietsvergoeding (max. 30 kilometers per dag) of volledige terugbetaling openbaar vervoer of 90 euro budget per maand om fiets te leasen naar keuze (min. 40% van de tijd met de fiets komen).
Maaltijdcheques van 8 euro per volledig gewerkte dag.
Gratis hospitalisatieverzekering (Ethias); gezinsleden kunnen aansluiten tegen betaling.
Groepsverzekering (Ethias) met mogelijkheid voor keuze gewaarborgd inkomen.
Smartphone met voordeel alle aard of dienstgsm.
Laptop.
Telewerken, afhankelijk van de functie.
Vakantieregeling(voor voltijdse betrekking)
o 20 wettelijke dagen – vrij te nemen
o 3 extralegale feestdagen (dit zijn 2 januari, 11 juli en 26 december)
o 7 extralegale verlofdagen – vrij te nemen
o 4 rimpeldagen (afhankelijk van de leeftijd – gradueel vanaf 45 jaar)
o 10 betaalde feestdagen o 6 ADV dagen (39 u. per week)
Voor meer informatie kan je contact opnemen met sollicitaties@thuispuntgent.be
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier